PDA

View Full Version : Image Resizer right click not work - de / en

Martin Wittmann
07-03-2012, 05:43 AM
german:

Hallo.
Als Image Resizer noch VSO war funktionierte alles bestens. Jetzt wird schon bei der Installtion eine Menge Spyware installiert. Hier wird es gerne als Partnerprogramm beschrieben.
Ich habe Light Image Resizer nun einige Male installiert und deinstalliert. Jedes mal wenn ich aufgefordert wurde, habe ich meinen Rechner neu gestartet. Die Benutzung über den right click ist vollkommen unmöglich. Mittlerweile habe ich sogar schon zwei Einträge im Kontextmenü.

Der Fehler bei Eintrag 1: Bildname - Ausnahmefehler des Servers
Der Fehler bei Eintrag 2: Image Resizer is not correctly installed: Reg Value:

Das ist echt schade. Ich habe die Software vielen Freunden und Kunden empfohlen und sogar ein eigenes Anleitungsvideo auf youtube bereitgestellt. Ohne right click Funktion ist die Software für mich wertlos.

Zum Glück habe ich soviel Ahnung die ganze schrottige Software (Partnerprogramm) nicht zu installieren. Das werden jedoch die wenigsten wissen. Letztendlich haben sie nicht nur eine defekte Software, sondern einen Haufen Schrott auf ihrem Rechner.

english:
Hello.
As VSO Image Resizer was still everything worked perfectly. Now is already installed in the installtion a lot of spyware. It is often described as a partner.
I Light Image Resizer is now installed and uninstalled several times. Every time I was asked, I have restarted my computer. Use the right click is completely impossible. Meanwhile, I've even two entries in the context menu.

The error in Item 1: Image Name - exception of the server
The error in entry 2: Image Resizer is not correctly installed: Reg Value:

That's too bad. I have recommended to many friends and customers, the software provided and even has its own instructional video on youtube. No right click function, the software is worthless to me.

Fortunately, I have much idea the whole crappy term software (affiliate) does not install. This, however, know the least. Ultimately, they have not only a faulty software, but a pile of junk on your computer.

Admin
07-04-2012, 10:32 AM
more than putting your backlink in the signature ?
I can't let you say it is putting any virus, as it is not true.

flogger123
09-16-2012, 06:52 PM
Image Resizer has been proven and tested. I haven't seen any virus infection yet. I hope for it to stay that way. https://imagicon.info/cat/13-48/vbbiggrin.png